Vervekampanje

GJØR DRØMMEN TIL VIRKELIGHET!

Vervekampanje

Vervekampanje (kl B)

Hvis du kjenner noen som er i ferd med å begynne på førerkortet og du verver dem inn som elever hos oss før du selv er ferdig med opplæringen vil du motta en vervepremie. Den som blir vervet mottar også samme premie. (Gjelder kun førerkort klasse B)

Vervepremie per 1.1.2024 : 1x kjøretime klasse B

Vervekampanje (TGK)

Vervekampanjen for de som har gått trafikalt grunnkurs hos oss. For hver elev dere verver til oss vil dere motta en vervepremie på kr 300,- som dere kan bruke på opplæring her hos oss. Denne blir lagt inn på deres TABS-konto når den du verver har bestilt og gjennomført opplæring.

Verver du eksempel 10 elever, så har du 3000,- til videre opplæring.

Hvordan verver du?

Den som verves må oppgi at h*n er vervet av deg. Dette gjør man ved å skrive vervekampanje og navnet til den som vervet i kommentarfeltet ved bestilling av kurs eller kjøretime.

Eks.

Bestilling gjennomnettsiden - Kommentarfelt: "Vervekampanje, Navn Navnesen"

Dere kan også ringe på tlf 40644064 og oppgi hvem man er vervet av ved bestilling, eller møte opp på kontoret.

Ta kontakt

Åpningstider

Mandag: 08:30 - 15:30
Tirsdag: 08:30 - 15:30
Onsdag: 08:30 - 15:30
Torsdag: 08:30 - 17:00
Fredag: 08:30 - 14:30
Messenger

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.